Welkom bij Koninklijke Dekker

Technisch administratief medewerker

Koninklijke Dekker is in haar 134-jarig bestaan uitgegroeid tot een van de meest vooruitstrevende en innovatieve houtbedrij­ven in Nederland en daar buiten, gespecialiseerd in import, export en verwerking van hout, houtproducten en gerelateerde materialen waaronder WPC. Bij Dekker werken vakmensen met kennis van zaken die samen met onze klanten dagelijks aan de weg timmeren. We zijn ambitieus en gedreven vanuit de overtuiging dat onze organisatie naast een rijke historie ook een mooie toekomst heeft in een sector waar duurzaamheid geen trend is maar een gewoonte.

Voor afdeling Supply Chain, locatie Den Haag zijn wij op zoek naar een

TECHNISCH ADMINISTRATIEF MEDEWERKER voor 1,0 fte (40 uur)

Bij Supply Chain ben je de spin in het web tussen inkoop, verkoop, productie en logistiek. Je werkt mee aan tevreden interne klanten, maar zeker ook aan de samenwerking van een groot netwerk aan internationale leveranciers vanuit alle continenten! In deze functie lever je niet alleen een technische, maar ook een administratieve én commerciële bijdrage aan het gezamenlijke team resultaat.

Je zorgt voor een adequate verwerking en controle van gegevens in het ERP- systeem, waaronder het verwerken en controleren van inkoopcontracten, inkooporders, inkoopdocumenten en magazijnontvangsten. Je biedt technische ondersteuning aan het aan het algemene inkoopproces, je begeleid het logistieke proces, controleert de Interne Kwaliteitsbewaking (IKB) en dient als back-up voor het verzorgen van technische tekeningen. Je levert een bijdrage aan het artikelbeheer en je maakt diverse calculaties. Je beheert voorraden, signaleert tijdig manco’s en bent proactief in het voorkomen van problemen. Uiteraard werk je veel samen met je directe collega’s van Supply Chain maar heb je ook contact met andere collega’s van buiten de afdeling. Daarnaast onderhoud je contacten met de binnen- en buitenlandse leveranciers van diverse goederen en diensten.

De droom kandidaat die wij zoeken:

  • Heeft HBO denk- en werkniveau met een opleiding in de richting van Commerciële Economie of Supply Chain (een opleiding bij Van Hall Larenstein is een absolute pré)
  • Heeft kennis en ervaring met internationale inkoop, logistiek en/of houthandel
  • Heeft ervaring met Excel, Exsion en Navision
  • Heeft kennis en ervaring met Auto Cad
  • Is gedreven, kritisch en leergierig
  • Is nuchter, stressbestendig en accuraat
  • Spreekt naast Nederlands en Engels ook andere talen (als bv Spaans, Chinees, Duits, Frans, Portugees of Bahassa)
  • Wil graag een bijdrage leveren aan een verduurzaming van de houtsector
  • Heeft humor, energie en geen 9-tot-5 mentaliteit

Indien je niet alle, maar wel veel aspecten hiervan in jezelf herkent, gaan wij graag het gesprek aan!

Wij bieden jou:

  • Uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Een dynamische werkomgeving met een informele werksfeer
  • Leuke collega’s met een no-nonsens mentaliteit
  • Een uitdagende en variërende functie met doorgroeimogelijkheden binnen het leukste houtbedrijf van Nederland en daarbuiten.

Heb je interesse in deze veelzijdige functie? Stuur dan je motivatiebrief en CV naar personeelszaken@dekkerhout.nl. Hier kun je ook de uitgebreide functiebeschrijving opvragen. Als je nog vragen hebt over de inhoud van de functie kun je terecht bij Ingvar Kristensen, Hoofd administratie Supply Chain op 06-22054882.